Thursday, October 28, 2010

GAMBAR KENANGAN

                                           I hope we can be a bestfriend  forever!


OH NO!

One day in the class, hmm hari ni la. waktu teacher Rohana mengajar. Jeng jeng jeng haha. Punyalah baek teacher tgh ajar kat depan, aku dgn Jah kat blakang duk menyembang. Sampai la ada satu suara kedengaran. haha

Teacher: Yang kat blakang tu duk buat apa? menyembang. Jaga kamu. 
             Jangan buat hal.                     

Aku dgn Jah: Erk, terkesima sebentar. haha

Hmm diam la sat dalam 5 minit. pastu sembang balik. Then, jah terfikir nak maen game. Kebetulan time tu ada hp Mirul (yg battery full lg la) hahah. Tapi sbelum tu jah sempat lg nak baca msg mirul.(Alamak! terbocor rahsia) sory la noh =) Tiba tiba mirul kecik pulak mai blakang. aku tutup la screen hp mirul dgn tgn aku. Takot kalau dia taw kami dua baca msg mirul. t dia gtaw kat mirul plak. Tiba tiba, haa haa time ni aku suka neh. Dgn tak sedarnya,OMG! OMG! dia pgg tgan aku. haa sudah! sbb nak tgk screen hp tu.
          
Aku: haah jgn pgg tgn aku. haram! haram! (tak lepas cekk)
       padahal dalam hati syok gila. =)
Dia: lembut gila tangan ang. (bodo! kot nak mintak maaf) 




P/s: Bez gila hari ni. dpt jgk kenakan orang =)



                          






Suka ? LIKE okayy

2 00 Berceloteh:

dijah said...

ish, gatai gila kwn aku sorg ny. haha!

pija said...

Syok weh syok. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa