Tuesday, November 9, 2010

Awak.... Bole tolong saya tak?





=) Saya cuma nak minta tolong daripada awak satu benda saja. Saya harap awak bole tolong. Tolong berhenti mainkan perasaan saya bole? please awak.. Lepas ni awak tak payah susah susah lagi nak susun ayat-ayat cinta untuk awak ucapkan kepada saya okay? saya dah tak perlukan semua tu, kerana tiada keikhlasan yang awak pamerkan. Awak tak ubah seperti lelaki laen yang hanya tahu mempermainkan hati seorang perempuan. tolong lah awak, hentikan semua tu. Lagi satu, tolong jangan panggil saya 'syg' kerana panggilan itu terlalu murah untuk awak lafazkan kepada banyak parempuan. saya cuma tak nak jadi salah satu daripada perempuan yang awak permainkan. saya tak tahu sama ada saya baru hendak dipermainkan, sedang dipermainkan, atau telah dipermainkan. tapi yang pastikan tolong hentikan okay? Awak tahukan saya bukan jenis yang mudah jatuh cinta, tapi kenapa awak lakukan semua ni? dan awak jangan risau, saya tak kan benci awak. kerana ini saya semakin susah nak percayakan lelaki. maaf jika terlancang kata kata saya. Saya harap awak faham dengan apa yang yang sedang saya rasakan sekarang. Jadi lah seorang lelaki yang setia, kerana lelaki yang baik akan mendapat perempuan yang baik. Ketahui lah, disebalik semua ini, ada insan yang benar benar menyayangi awak dgn seikhlas hatinya. Tetapi bukan saya. Maaf sekali lagi. sekian......

Suka ? LIKE okayy

2 00 Berceloteh:

dijah said...

ya, aku nk komen. haha.
ayat amat tersusun rappi :)
siapa kah lelaki yg bodoh dan agak sial itu ya my dear fren?

4k3m[PIJA] said...

answer:
praktis tulis neh untuk karangan SPM nanti. haha
Diaa? secret. nanti hg tau jgk =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa