Monday, November 1, 2010

HUJAN, HUJAN, HUJAN.

"Maafkan aku yang membiarkanmu masuk ke dalam hidupku ini,maafkan aku yang harus melepasmu walau ku tak ingin"


HUJAN

Releks, releks, bukan nak crita sal kumpulan HUJAN okay.haha.Nak crita sal HUJAN, yelah HUJAN lah. HUJAN? tahu tak HUJAN? yang turun dari langit tu. hee =) Dah hampir 3 hari hujan turun tak berhenti henti. tapi time aku tulis ni dah tak hujan dah. dah cerah elok dah. tapi tak tahu lah akan hujan lagi ke tak. harap tak lah. Ahaa dgn alasan HUJAN ni lah aku dapat lolos daripada pergi sekolah. haha mana best pun. tapi disudut laen pulak, tak best sebab banyak kawasan kat Jitra ni dah naek air. Hmm tak boleh nak kuar lah, dah banyak jalan ditutup buat masa sekarang. hmm apa boleh buat lagi, duk umah je lah. on9, hahaha. padahal da banyak benda lg boleh buat. baca buku ke apa ke. SPM OIIII!! haha. masalahnya aku ni tak insaf insaf lg. hehe

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa