Sunday, November 7, 2010

Yesterday Story

Kemarin tak sempat nak story kat sini. tu yg bawak ke harini. hee =) hmm kemarin apa jadi eh? hmm ohh kemarin pegi Taman Tasik Tema Darulaman(tudia aihh) haha. pegi tasik lah. dgn sapa? dgn MEREKA lah. haha. mereka tu kawan kawan pia. apa nama la eh, hm Paan,Abrar n Yat(sory if nama korang aku tersilap eja). tapi rasa betul lah tu. Pegi naek keta MYVI kaler HIJAU.haha. sesampainya di tasik, lepak dulu kat bulat tu, tatau lah org panggil pa. aku panggil bulatan jaa. sembang merapu lah sat. lama jugak lah, then nak balek pia nak singgah beli aiskrim pulekk.(mcm budak budak) abrar kata. haha. haah time g beli aiskrim, jeng jeng jeng nampak ex aku 'I', huihhh makan makan dgn awek dia. segak. btw aku segak lagi lah(ayat org tak puas hati) haha. untung kat dia lah, rugi kat aku. ehh awat pulekk. tak rugi ponn. but dun worry be happy, aku bukan jeneh rampas balak orang okay. ahh biar lah.woa, dgr crita aku ada byk kes kat skolah, kes apa lah sangat. tahu lah famous pun. haha. k lahh. chow.!

Paan: Laen kali bawak keta elok elok siket. jenuh mengucap. haha =)
Abrar: Thanks bawak kuar kemarin even mulut ko agak kurengg siket kemarin, haha. btw thanks =)
Yat: Teruskan mendengar lagu lagu Maher Zain. =) 




BEAR

Btw thanks ya bro give me this bear. =)
 

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa