Thursday, December 16, 2010

I REALLY MISS YOU. =(

I dunt know why... rasanya baru sekejap saja kita berpisah, tak sampai sehari, tapi hati aku tetiba rasa semacam ja, rasa rindu teramat kat dia, rasa macam nak selalu berada disampingnya, come to me pleseeee, mmg lah neh keputusan aku, aku yg nak berpisah, tapi tak sangka kan rasa cam neh, selalunya okay jerr,, sayangggg.....





RINDU SANGAT SANGAT.....


KAT









MY MOM AND MY FATHER...





Maklumlah sekarang aku dah berada jauh dari mereka,, aku ada kat KAY-ELL bak kata pia. heheh, saja lah cuti cuti SPM. haha,, ayah aku cam berat jerr nak lepas aku duk sini, maklumlah aku kan satu satunya anak perempuannya, tapi dgn berkat pujukan mak aku, yess aku berjaya duduk kat sini.. hahha, thanks mom. I LOVE YOU MOM, DAD   

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa