Friday, December 24, 2010

Kegirangan dan Kegilaan =)

Wahhh, bahagia aku duk kat Kay Ell neh, haha. macam macam aku dapat. i got *****, i got *****, i got ******, i got boyfriend. upsss. hahaha. Tiap tiap hari makan kat luar u noe, bukan dekat warung or restoran biasa u noe, skali kuar makan kat pappa rich lah, roaster lah, kopitiam lah, n macam macam lagi lah. n yang paling best aku dapat buat treatment.Treatment apa? haha, London Weight Management. ehh jgn nak hairan okay, even aku tak gemuk tapi aku dapat buat treatment tu okay, korang ada? tak da kan, hahaha juz joking. Masa buat treatment tu, First, dia suruh mandi sauna pa ntah, kena duk dalam wap. gilerr panas, tak boleh nak bernafas aku. then, kena guna mesin apa ke nama nth, anti apa lah ehh, lupa. haha. 30 minit buat tu. then yang paling tak tahan kena duk dalam slimut yang panas. 10 minit pertama tak panas langsung, aku siap cakap lagi 'elehhh, macam neh ja ka panasnya? takda rasa langsung' mult takda insurans langsung. hahaha. nahh, lepas 10 minit panas tahap nak mampos, baru padan dgn muka aku. haha, dah lah kena duk dalam tu selama 30 minit mana tahan doe. pastu consulting tu masuk, then kata ada lagi 7 minit maa, ahhh tak tahan. but apa apa pun, happy sangat, tapi i miss my family sooo much. =(.. mom, nanti i balik naek flight okay, u wait for me okay. ilove u . H.O.L.L.E.N.D =)

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa