Monday, January 10, 2011

Fan Page Hates Ana Raffali?

(Fan hates ana raffali)

(Fan page Ana Raffali)
I'm not sure sama ada page tu ada lagi ke tak, page tu dibuat oleh orang yang tidak puas hati atas kemenangan Ana Raffali dalam AJL ahad lalu. Di fahamkan page hates tu dah ada 1000++ yang like. Nampak sangat rakyat Malaysia neh kalo bab bab membenci orang cukup mau. haha. n fan page dia tak silap 100++ yang like, see lebih banyak yang hates dia. ish2 tak baek. mesti ada sebab dia menang. secara jujurnya i pun tak puas hati dia menang, tapi bila di lihat balik lirik lagu tu memang hebat. that why lah kot dia bole menang. secara jujurnya i tak faham sangat dengan gimik dia buat masa ajl haritu. kenapa dia perlu dipenjara? hmm..


Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

Suka ? LIKE okayy

2 00 Berceloteh:

gunsirit said...

Ya tak baik benci membenci..anyway..folowing your blog..

4k3m[PIJA] said...

Tu lah, memang tak baek.
thanks following my blog =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa