Thursday, February 17, 2011

1Tube (Malaysia Video Community Sharing)

1Tube Home

"Sharing is Caring", hehe tetiba jerr. Aku tak tahu lahh samada menda nehh baru lagi orr aku yang ketinggalan zaman. Agaknye lahh.

1st time aku bukak laman web neh 1Tubes, aku ingat it's like Youtube tapi bukan. ianya khas ntuk karyawan Malaysia sahaja. Wahh bagus tuhh. soo, sesapa yang pandai menghasilkan video yang elok-elok tu upload je lah kat 1Tubes tuhh. sesapa pun bole.

Ekceli, aku dapat menda nehh pn masa jenjalan kat blog orang, then terjumpalah post pasal menda nehh. Okay,, nehh salah satu video yang di upload ::


Suka ? LIKE okayy

3 00 Berceloteh:

rizwan's sweetheart said...

dtg dpd segmen abg ben. salam kenal

R E A D.. said...

dtg dari blog BA, follower no. 67,jom terjah n follow blog saya yer..

4k3m[PIJA] said...

thanks, salam kenal =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa