Monday, February 28, 2011

Awas Renungan Matamu LELAKI !


"Dari mata turun ke hati", cewahh ayat. Okayy, ramai tetanya awat entry nehh naikk kan. Betui ka orang cakap dari renungan mata akan jadi cinta? apa pun pendapat orang tapi aku tetap percaya kenyataan tu.

Aku secara jujurnya memang takut nak tengok tepat kat mata seseorang lelaki tu, entahh tak tau pasepa. sapa yang penah jadi bf aku tu mesti akan tetanya jugakk awat lahh aku tak penah nak tengok tepat mata depa. Bukan sebab aku tak jujur okayy.

Haa, macam tadi aku pi makan kat luar. *Hey Abang tukang amekk order, tak payah lahh renung mata i sampai macam tu sekali. segan tahuuu. amek je lahh order tu, tak payah berharap i nak renung mata u balekk. memang takkan lahh.

so, for boys kalo jumpa i tolongg lah jangan gatal gatal nak renung mata i okay, nanti i akan jadi malu yang teramat. haha

Suka ? LIKE okayy

5 00 Berceloteh:

IJAT360 said...

haha..pemalu rupanya..tenung pakai ray ban x pe kan? =p

Nier Zecter said...

haha..samalah..kalau ckap dgn perempuan pun x pandang tepat...segan :P

4k3m[PIJA] said...

haha, bole je. =)

.::cintabungablogspot::. said...

mesti mate cntik nie kannn ;)

4k3m[PIJA] said...

ehhh tak lahh, hehe

*malu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa