Friday, February 18, 2011

Contest Di sana-sini

Wahh, smenjakk menjakk menjakk nehh, ramai yang buat contest ea? Aku bukak jerr dashboard comfirm ada contest yang diorang anjurkan. menarik kan?


So, korang korang semua janganlah lepas peluang untuk join contest yang dianjurkan. Bukan senang nehh aku nak promo. Haaa, korang yang buat contest tuu patut berterima kasih kat aku sebab tolong MEMPROMOSIKAN contest korang. hehe


Erkk, tapi ada jugakk yang tanya napa aku tak masuk satu pun contest yang diorang buat. haha. nak tahu jawapannyerr??


JAWAPANNYERR :: Sebab aku belum dikurniakan'kerajinan' untuk men'join' contest contest korang. haha. lagi pun aku malas nak buat apa bagai sebagai syarat untuk join contest tuu. Nanti nanti lah ea aku join..


Antara contest yang diadakan ::




Nehh lah sikit sebanyak contest yang diadakan..



Suka ? LIKE okayy

1 00 Berceloteh:

kau kesah ke?? said...

samalah belom lagi ni nak join contest contest ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa