Friday, February 18, 2011

Header PERCUMA oleh SyedGraphiX

Oleh sebab aku tak reti nak buat header, so aku nak suruh SyedGraphiX tolong buat. hehe. tak kesah lah lambat ke cepat. bole kan? bole kan? bole kan? haha..










TEMA:
Nak yang simple jerr..

GAMBAR YANG AKU NAK LETAK SEBAGAI HEADER:


FONT AND COLOUR:
Pun tak kesah, asalkan mathcing sudaa.

HEADER TRANSPARENT/BACKGROUND:
Jugakk tak kesahh, buat ikut kesenangan. hehe








Suka ? LIKE okayy

3 00 Berceloteh:

EJA said...

yeah..saya menantikan header terbaru anda..

Awangku Johan said...

salam ziarah dan salam perkenalan dari saya awangku johan.. terjah dari laman blog abg ben.. saya follow blog awak ek.. mai la singgah dan follow blog saya ek.. ok thanks

qaseh johanna said...

uik..nak join gak buleh..??hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa