Tuesday, February 15, 2011

Jahatnya Cinta: Akim dan Stacy

Biar..Biar..Aku biarkan lagu nie meletop-letop kat radio dulu baru aku upload kat dalam belog aku. 


Haaa, aku yang selalu tak suka Akim dan Stacy bergabung, meletop. Skarang diorang dah keluarkan duet single Jahatnya Cinta. Menetes ayer mata aku.. T.T


Okay, dikesempatan ini aku nak cakapkan la, lagu neh seriyesly aku baru dengar masa aku gathering dengan Akim untuk sambut Bufday dia dibawah kelolaan GAFIM Januari lalu. 


So masa tue Akim mengeluarkan I-phone4 die dah meng'connect'kan dengan PA system...Itu la first tyme aku dengar lagu neh...hahaha.


Ekceli lagu neh dah berminggu-minggu keluar kat radio, aku kan antoo radio. hahaha 


So, aku posting kat sini dah skunk neh, kompem la lagu neh dah meletop kan..?


Walaupun lagu neh olahan daripada dua lagu lain iaitu, Jahat dan Inilah Cinta, Tapi originaliti lagu baru dapat diketengahkan. Walaupun begitu, rasa(taste) lagu Jahat dan Inilah Cinta masih dapat dirasai dan sesekali mencuit hati dengan melodi catchy itu. 


Aku dapat rasakan bahawa bahagian maketing(pasaran) berfikiran jauh dan mengambil kesempatan terhadap gosip dan hubungan mereka berdua. Pandai mengatur strategi dalam membuka peluang kan.! Sapa korang neh..? aku pom nak bekerja ngan korang laaa..! huhu


Ini lirik lagu dia..! Gabungan natara Inilah Cintah Akim dan Jahat Stacy...


JAHATNYA CINTA (Akim dan Stacy)


Oh.. Jahatnya kamu..
Iniah cintaku..
Inilah sayangku..
Inilah cinta..


Terpegun ku melihat kamu..
Bergetar hatiku..
Terus ku datang mencuba..
Adakah khayalan menjadi nyata..


Aku.. Aku.. Bagai sudah terkena..
Hati gembira rasa.. Jahatnya kamu..
Engkau.. Engkau.. Penyebabku terigau..
Jiwa mula bermanja..
Jahatnya cinta..


Kepala kata jangan gelojoh..
Hati pula kata pergi..
Go baby go..
Benarkah cinta itu buta..
Kerna tak nampak apa selain dia..


Aku.. Aku.. Bagai sudah terkena..
Hati gembira rasa.. Jahatnya kamu..
Engkau.. Engkau.. Penyebabku terigau..
Jiwa mula bermanja..
Jahatnya cinta..


Dah terkena..
Terkena demam cinta..

p/s: Post ini dicilok dari sumber-sumber yang boleh dipercayai. so, di harap sumber berkenaan dapat mengizinkan 'pengcilokkan' ini. peace (^-^)v

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa