Sunday, February 27, 2011

Lagu Menggambarkan Perasaan Ketika Ini

"Mungkin inikah yang dinamakan cinta, hati gembira rasa bila kau kata cinta, siang yang suram kini menjadi ceria, hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia"

Pssstt 1 : Alangkah bestnya kalo AKIM nyanyi lagu nehh kat aku.. haha
Pssstt 2 : Abaikan ke'perasan'an aku di atas tu yarhh.

Okay, berbalekk pada tajuk kita. Kajian mendapati orang sekarang lebihh suka meluahhkan perasaan ataupun menggambarkan perasaan mereka melalui lagu. so, lagu menjadi sesuatu yang penting dalam hidup mereka. betul kah begitu? namun tak semua begitu.

Orang yang berjiwa sentimental semestinya akan memilih lagu 'jiwang' sebagai lagu kesukaan mereka. Pada yang berjiwa rockk lahh sangat tu, paham paham je lahh ehh.

So, pada awek awek sekelian janganlah terkejut pulakk kalo ada mamat mamat yang tetiba jumpa kat tengah jalan tu nyanyi kat korangg. Diorang tengah meluahkan perasaan lahh tu. haha

And kalo bole aku tahu, lagu apa yang menggambarkan perasaan korang sekarang?

Kalo aku, aku tak pilih lagu. aku pilihh CORNETTO. Say it with cornetto style. aku kan gila cornetto. wakaka. 

Suka ? LIKE okayy

1 00 Berceloteh:

Boysbe9 said...

yes. btui2. sy stuju.
bg org mcm sy yg x pndai nk berkata2, so lagu jd medium tuk mengambarkan perasaan. ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa