Thursday, March 17, 2011

Kenangan Semasa aku digelar 'BUDAK SEKOLAH'


video

Omaaaiiigoooooooooood i miss them fucking much !  pleeeesss give back all the memories back. Dulu masa ada depan mata, buat tak tau jaaa. Tadi masa gua face to face dengan buku tadi gua ternampak satu video yang diupload sendiri oleh kawan gua. Aisehh macam mana gua orang last boleee tau video tu diupload. Padahal dah 9bln diupload. Nampak sangat gua tak amek tau perkembangan semasa. Tapi memang pun, gua buka fesbuk untuk tengok perkembangan idola gua ja. lepas tu off lah. HAHA ! cam haremm ja kan. Video tu tentang pergaduhan dekat kelas gua dulu. MALU gua, opkos lah gua pun terlibat. oooo baruu lu tau malu, time gaduh lu tak malu. Ehhhhh tapi lu orang jangan salah sangka, geng gua gaduh bukan sebab kesalahan geng gua,geng lain yang salah. Tak mau lah cita panjannggggggg. Tapi tu semua dulu dulu, sekarang gua dengan mereka dah berdamai, COOLL BABEH.

Bila cakap pasal sekolah ja, lu orang mesti teringat cinta monyet yang tengah bergayut tu kan. Cinta monyet gua tak lah best mana pun. asyikk tak menjadi jaa. Ahh ! suadah tak nak cerita.. HEHE ! Tapi bilaa teringat zaman sekolah mesti terasa cam nak patah balekk jadi BUDAK SEKOLAH balikk jaa kan. Dulu gua selalu cakap ' tahun nehh(tahun lepas) ja derr gua pakai baju sekolah, lepas nehh good babai derr' HAHA. tapi sekarang gua pulak teringin nak pakai. Muahaha.

p/s: Kepada korang korang budak sekolah kalo SPM tu jangan bagi lulus, nanti bole ulang balekk. tak lah rindu sekolah sangat. Kahkahkah =D

Suka ? LIKE okayy

2 00 Berceloteh:

rosmalisa binti mat isa said...

heheh...biasala 2..
kalo da lepas habis sek mesti teringat lek kenangan dolu2..
suweet jer ase kan...

4k3m[PIJA] said...

tu lahh. hehe
thanks follow =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa