Tuesday, March 29, 2011

Kepada ISLAM, you should look this.!

Jasmine Slalu Hepi

Masyaallah, terkezut den bila bukak profile dia nehh. Slamber dia jerr kutuk nabi Muhammad. Nak tau apa yang dia kutuk? Baca nehh..

*Si Muhammad saw itu cuman ngaku sebagai nabi agar supaya bisa menikmati tubuh para wanita yg mau mengikuti'y kok kalian mau2 aja??? Si Muhammad itu cuman suka ngentot, Muhammad kalo ngentot 1 malam lebih dari 100x wkkk si Muhammad keong racun.

*Memang benar muhammad bukan utusan tuhan, dia cuman seorang syeitan yg ingin membuat manusia jatuh kedalam api neraka, kalo kalian gak percaya banyak contoh yg tidak baik yg diajarkan Muhammad kepada kalian. Jika kalian masih mau mengikuti ajaran si Muhammad, kalian pasti masuk neraka.




Kata'y kalo menghina si muhammad akan kena asab dari awloh swt, aku gak kenapa2 tu, kan dia itu bukan seorg utusan tuhan Muhammad utusan syetan!!! ( Yg dajal itu Muhammad)
 Kalo korang still tak percaya, korang boleh terus ke profil FB dia.
>KLIK SINI< 
 p/s: Orang macam nehh patut di bunuh buang jerr. *geram nehh, geram nehh!! huh!! 

Suka ? LIKE okayy

3 00 Berceloteh:

Yaya^Pink said...

da manyak da bace cite sal pompuan giler nie..

memg geram..huh

4k3m[PIJA] said...

Tu lah, keterlaluan.
Geram!!!

Nazz@Purple said...

mungkin tujuan dia tuk dapat perhatian dgn ktuk2 sesuatu yg sgt sensitif..rasenye kt tak perlu bgi link atau mempopularkan dia lagi..lagi dia suka gamaknye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa