Monday, April 18, 2011

All about Love


Cemburu, Marah, Sayang, Rindu selalu dikaitkan dengan cinta kan? sape yang tak penah bercinta? angkat rambut cepat. hehe tipulah tak penah tu. Aku kot lah tak penah, hehe okay saya tipu. =)
Bila blogwalking blog orang jerr mesti ada about love, love n love. Luas sebenarnya skop 'LOVE' nehh. Korang kenalah pandai kelaskannya okay. Jelez doe bila asyik baca love story orang jerr. Bila aku tengok orang kawen haritu, aku pun teringin nak kawen. HEHE okay memang gatal kan.

Okay okay sekarang aku dah ada love story sendiri. wahh pija sudaa jatuh cinta lah. HAHA. Hmm kita masuk zone jiwang kejap eaa, yang mana tak tahan tu siapkan baldi cepat okay. KALO ANYTHING HAPPEN I'M NOT RESPONSIBLE OKAY. heee

Tertusuk sudah aku dengan panahan taktala menatap matanya dan seiringan dengan itu lagu menatap matamu dendangan aril mula berkumandang. Entah dari mana datangnya, ahh tak kisah lah. nyaman sungguh rasanya melihat wajah polos itu. Wajahnya yang hampir seiras Shahir menguatkan lagi perasaan ku ini. Ahh perlukah aku berterus terang dengannya? Bahasa tubuhnya mampu mencairkan hati jutaan wanita di luar sana yang selama ini beku dek kecurangan bekas kekasih masing masing.

Apabila mulutkan melafaskan kata "Bagai Puteri", nescaya ramai yang akan terangan angankannya. Tapi janganlah terperasan dahulu yerr, He's mine. Air matanya yang menitis bukanlah tanda dia seorang yang lemah, namun itu hanya perasaan sedih apabila hari yang begitu penting baginya tidak dapat diraikan dengan orang tersayang. i'm repeat agains "orang tersayang" okay. Aku cuma harap orang itu hanya aku. Ahhh aku terlalu banyak berangan angan. Sudahh aku tidak mahu mengarut lebih banyak lagi. Belum tiba masanya lagi ntuk aku berterus terang dengannya lagi kerana..... dia jauh dariku, dia di dalam kaca sedangkan aku BEBAS kemana mana. HAHAHAHA !

Namun bila mulutnya mengatakan "AFUNDI AZRI" apa kata korang? HEHE.



Suka ? LIKE okayy

2 00 Berceloteh:

Fauzie Jasmani said...

Singgah gegar sini..salam kenal..nak follow boleh?

Latest Entry : Jom Merempit dengan ChurpChurp!!! Ada berani?!!!

nurulfzz said...

hye..dtg blogwalking kat cni =)

Nurulfzz.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa