Saturday, April 2, 2011

I Said I Love You, Pleeeesss Understand

What?? kenapa pandang pelik kat aku?? wahhh tetiba. hehe. Nak tau aku sedang fallin love dengan siapaaaa?
Seriouslly guwa cakap lu, memang dah lama guwa usha 'Dia'. Kira memang dah lama guwa jatuh hati kat dia. Cuma guwa tak tau macam mana guwa nak bagitau 'Dia'. Kalo bole guwa nak pegang pegang dia, guwa nak peluk peluk dia, guwa nak spend time dengan 'Dia' jerr. Pokoknya gue bilangin yaa, 'Dia' itu inspirasi gue. Dan guwa harap 'Dia' masa depan guwa. Even orang akan cakapp " Ahhhhhh tidakkkkk mungkin akan jadi seperti iiiituuu", tapi aku akan "mungkinkannya". HAHA. So,,, jangan halang saya yaaaa. Biar saya jatuh cinta dengannya dan biarkan jugak saya mendapatkannya kelak yahhh. HEHE.

Haaaaahhh, tertanya tanya lah tu siapa 'Dia' yg bertuah tu. kehkehkeh. 'Dia' itu ialah..................'FASHION DESIGNER' heheh. guwa memang minat gilerr kat dia. Bole dikatakan hampir setiap hari guwa designe fesyen fesyen baju. Guwa cakap guwa suka. *love love*. Biar guwa takda boyfren takpa, asalkan guwa ada 'Dia'. huahuahua. Okayy, guwa dah setat mengarut dahh. =)

Nanti guwa tunjuk ehhh apa yang guwa dah designe. *even kau orang tak teringin pun nak tengoook*. Harap harap nanti guwa bole sambung blajar dalam kos fashion designer. tak kira ! guwa dah apply mesti kena dapat *merayu neh*. HEHE. guwa suka benda benda alahh yang kena lukis dan warna nehhh, nampak cute. Then dibantu oleh PA guwa pulakkk memang jadi lag designe guwa. Alahh PA guwa tuu lah 'Adobe Photoshop lahh' tapi merangkumi PA orang lain jugakk, Sedehhhh dia tak jadi milik guwa saja. Okay stop mengarut !

Guwa harap guwa bole jadi jadi fashion designer setanding Hatto Dolmat or Rizalman ke kann. wahhh gitu tauu. Tengok nehh :

  
Cantik kann??




Ahaaa, nanti kalo guwa dah jadi fashion designer tuu guwa bagi diskaun lahh kat teman teman rapat guwa kalo dia orang tempah kat guwa kann. guwa ulang skali lagi yaa, DISKAUN bukan FREE tau, Jauh beza tuu. hihi.

*berangan jerr aku nehh kan?? hehe

p/s: Allah, pleesss make my dreamm come true. -AMIN-

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa