Monday, May 9, 2011

2 Cara untuk meng'HOT'kan diri anda di Facebook

Hellooooo......
kadang kadang kalo bukak facebook then tengok takda notification langsung mesti rasa boring ja kan?
haa, aku ada 2 cara macam mana nak bagi orang hantar notification banyak banyak kat kita terutama engkau orang, kalo aku TAK KESAH pun. hihi

cuba try tektik neh okayy O_<

FIRST

Korang cuba try letak gambar korang yang HOT-HOT,
confirm arhh ramai yang akan comment. ehehe

SECOND

Korang tulis lah status yang HOT-HOT sikit,
baru lah orang LIKE beratus ratus. hehe



PERINGATAN
 
Jika notification korang naik secara mendadak sampai lah JEM facebook korang,
sila jangan salahkan aku kerana aku bukan ALONG,
aku cuma mau TOLONG. hihi

Suka ? LIKE okayy

4 00 Berceloteh:

IJAT360 said...

hehe...desperate sangat sampai buat macam tu..^_^

4k3m[PIJA] said...

Hehe, agak desperate lah =)

Anonymous said...

tak sesuwai lah..cadangan u

Anonymous said...

tak sesuwai lah..cadangan u

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa