Friday, May 13, 2011

Entry Takda Tajuk yang Tepat

Gambar takda kena mengena dengan entry. HEHE


Akhirnya blog dah bole buka. penat kelmarin tunggu sampai sehari tak bole buka. ingatkan tuan punya blogspot neh meng'upgrade'kan blog neh ke pa ke. tengok tengok takda apa yang baru pun. like usual jerr. kelmarin ia2 ja aku nak updated blog, tengok tengok tak bole bukak. sampai lupa dah nak post apa kelmarin. pasrah je lah.

okay, berbaki lagi seminggu aku ada di kedah neh. aku dah nak sambung belajar. sooo sad. tapi tu bukan point sebenar yang aku nak cakap. ekceli aku nak korang ramai ramai tolong bukak LINK NEH and then tolong tick kat kotak bawah sekali okay. hehe. sayang uollss.
Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa