Sunday, May 8, 2011

Happy Mother Day's

Selamat hari ibu untuk ibu ibu yang ada di dunia ini terutama mak saya lah !

"you is the queen of my heart"
 

"Você é a melhor mãe que eu já sabia,
jamais teria novamente o melhor de você,
mãe, eu te amo "

Thanks bestfriend sebab teman aku pi beli hadiah untuk my mom. best dapat keluar dengan hang, farah, haseef, sapa lagi? haa paan sorang lagi sapa? sorang kurang tau nama. hehe. tambah tambah sebelum aku mengangkat kaki blah dari kedah neh. huahuahua *gelak jahat*

bila mak balik kerja tadi syokk tengok mak senyum sebab tengok hadiah from me. hihi, i love you mom. nanti operasi beli hadiah untuk abah pulak sempena birthday abah. tapi tak sure nak beli apa lagi, nanti nanti lah fikirkan.

wow, masa gua pegi sekolah pagi tadi, tak pagi lah sangat. gua pegi nak ambil sijil berhenti sekolah. aisheyy pengetua tak sain lagi lah pulak. meeting katanya. cakap je lah tak nak aku blah dari sekolah tu lagi, still tak leh terima kenyataan aku neh dah abes SPM. haha. woa, ramai gila budak budak macam gua pi nak amek sijil berhenti sekolah, nak masuk form 6 katanya. *gua senyum senyum saja sebab gua tak masuk, gua terus U ja* hihi. tak baik gua kan.?














Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa