Saturday, May 21, 2011

I WILL MISS YOU

Fuhh cepat gila masa berlalu. hari neh last aku ada kat Jitra neh. esok aku akan berangkat ke KL. omaaaaaaaiiiigod aku tak dan buat apa lagi pun. aku tak jumpa kawan kawan aku lagi, hum sedehnya. okay aku tak packing baju lagi pun sebenarnya, teruk kan? memang aku rasa malas nak packing. tak tau hantu apa yang tengah bergayut dekat aku neh sampai jadi malas. Banyak benda yang akan aku rindu selepas neh..

yang pastinya aku akan rindukan belog aku neh. mesti bersarang punya belog aku neh sebab akan lama tak updated. so, aku amanahkan korang untuk jaga dan bersihkan belog aku neh okay dear? cantekk ! hihi. yang paling aku akan rindu mestilah family aku. memang sebelum neh aku pernah jauh dengan family aku but tak pernah lagi untuk tempoh yang lama, jauh pulak tu. but it's okay.

aku jugak mesti akan rindukan kawan kawan aku. you're the best my friends. nothing can change our friendship okay. guys, wish me luck okay. i will miss you guys. dan aku jugak takkan berhenti untuk rindukan CINTAKU dan SAYANGKU. nak tau siapa diorang neh? sila lihat gambar di bawah... =)



 This is my lovely cat. gilerr kau tak rindu kucing kucing neh. selalunya kalo aku bangun pagi mesti kucing aku yang gerakkan, hehe. gerak sebab nak suruh bagi makan. kucing kucing neh dah macam nyawa aku. kalo tak tengok muka kucing kucing neh tak bole hidup oooo. biar takda boyfriend asalkan jangan takda kucing neh, hehe.
Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa