Wednesday, May 11, 2011

Jitra sekarang dah ada ICT sendiri

Sekarang orang orang Jitra dah tak payah nak susah susah amek cuti semata mata nak pegi ICT Shah Alam. Kat tempat kita pun dah ada ICT okay, tak jauh beza pun sebenarnya. Kalo di ICT shah Alam satu kawasan ja tapi di jitra merata rata pun ada. dekat pekan jitra ada dekat roundboard hospital jitra ada, dekat istana ada, semua da lah. hehe

Tapi tu semua semata mata sebab Agong nak mai, apa daa hias bagai nak rak. lampu jalan warna warni, liplap sana liplap sini. tapi nanti kalo agong dah balik, tak dan sehari cabut terus semua tu dan takda lagi lah ICT jitra. haha.

Apa kata majlis pembandaraan bincang baik baik, cubalah biarkan jerr "ICT" tu, haa kan lawa?
Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa