Wednesday, May 4, 2011

PEREMPUAN PALING TAK SUKA BILA...............

Perempuan paling tak suka bila............orang cakap diorang gemuk. hehe. tapi itulah situiasi yang jadi kat aku sekarang neh. semenjak dua menjak neh aku jadi selera makan sungguh.Semua makanan aku nampak sedap sedap belaka *walaupun hakikatnya tak sedap mana pun* hihihi. mungkin sebab aku senang hati kot. tambah tambah pulak my lovely mom rajin masak pulak, hmmm memang menambahkan selera lagi lah.


Bila bangun tidoq pagi ja mesti nasi lemak kena ada atas meja. kalo tak mesti aku mogok tak mau makan satu hari *kononnya*. padahal sekarang neh duk heboh pasal isu gemok di sebabkan oleh nasi lemak lah. tapi aku makin suka makan pulak.*effect dari isu tu kot noh* hehe.Bila time tengah hari pulak time tengok cerita SEJUTA CINTA MARSHANDA makan nasi pulak. biasalah time tengah hari kan.then, petang pulak masa tengok cerita KEJORA DAN BINTANG mesti kena ada roti. kalo tidak mesti tak syok nak layan cerita tu. hehe. haa, malam pulak time layan cerita korea kat animax tu mesti bawak something jugak. contoh biskut ke, kerepek ke apa apa ja lah yang bole makan. teruk kan? see macam mana lah aku tak gemuk sekarang.


Tapi aku syok sebab kucing aku pun gemok jugak. jadi comei. hihi. tapi bila mak dah tegur "mak tengok hang dah semakin gemok". "ulps' dan dan cancel terus nak makan. omaiiiigoooooood kena mula balek diet. bersenam setiap hari.














Suka ? LIKE okayy

2 00 Berceloteh:

Rin_Aff said...

Gemuk pun comey ape...??
hehe...
Tapi lebih mengundang kpd penyakit...
So..be careful..

4k3m[PIJA] said...

tu lah, lebih kepada penyakit.
so, from now i'll control pemakanan i. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa