Thursday, June 16, 2011

DAMN !

Sayang dengarkanlah
Syair kau tulis ku lagukan
Moga jadi siulan
Suatu masa
Dan moga engkau kan tersenyum
Dengan irama indah
Hanya itu
Yang mampu ku beri

Di dalam mimpiku
Syair indah
Yang masih ku baca
Hangus terbakar
Dengan tak ku sangka
Yang ku mimpi
Rupanya terjadi
Punah semuanya

Kesepian kini
Menyusuli hari
Syair nan di rindu
Kau bawa bersama
Tinggallah irama
Terus ku lagukan
Kekal ia bersama
Serpihan harapan kita yang punah

Kita tak menduga
Dari kenalan lahir sayang
Hingga ku terlupa
Kau siapa
Setulus kasih ku kalungkan
Dan selautan sayang
Kau singkirkan
Di persada hampa

Hurmmm nak nanges bila dengar lagu neh. ya Allah, kuatkan semangat aku. yess aku bole handle semua neh ! come on pija. okay aku mesti bole punya. hm tutup cerita tu. buka cerita baru pulak, bilik aku semalam banjir. memang best r, korang ade banjir2 mcm neh? takda kan?

Biasalah bilik aku kat hostel neh memang special siket. bila malam jerr memang takda air, alahhh kat UNIKOP neh semua biasa bro ! lumrah kehidupan dah semua tu. so, nak dijadikan cerita semalam adalah housemate aku terlupa tutup paip air. kan takda air, so diorang bukak then TERlupa nak tutup. terlupa okay. Then, pagi pagi tadi kak nora terjaga sebab bilik kitorang blackout. dia rasa panas sebab tu dia terjaga then dia gerak kitorang cakap bilik dah banjir. terkejut siot ! ingat dia main2 jer. tak pasal pasal kena gotong royong pukul 5 pagi. tak penah aih aku gotong royong pepagi buta. gotong royong siang2 pun malas.

Then, bilik sebelah tak puas hati r sebab bilik diorang pun masuk air jugak. ehh sabar je lah ! bukan kitorang yang rancang nak bagi banjir. giler kau nak rancang banjir? tak penah dibuat orang.

p/s : sory lah sebab kitorang, bilik korang jadi mangsa. bilik kitorang lagi terok okay !
Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa