Wednesday, July 6, 2011

AISHITERU

Kimi O aiShiteRu !

One month already i'm here. seriously i miss KEDAH fucking much. i miss my mom and dad.  Only one weeks anymore left for i blah from Kay Ell and Unikop UNIVERSAL. wahaha. gila tak sabaq aku nak balekk. aku rindu sayang sayang aku kat sana. wahh ! sapa lah tu an? diam diam sudaa, mana bole habaq. *u.. blajaaq bahasa kedah banyak banyak siket ehh. hehe*


Dah lama aku tak tuleh belog an? busy ah wehh, kelas penuhh. memandangkan sekarang neh kelas tak ada so aku curi curi lah peluang untuk tuleh. so far aku masih hidup kat sini, alhamdulillah lah. kawan pun makin ramai, haa yang mana mintak number tapi tak dapat lagi tu nanti mintak lain eh. terlupa nak bagi an, maklumlah busy ! wahh tetiba pulak an. pakwe pun makin banyak, upss ! heheh


Awat tajuk entry neh aishiteru? ntah lah ada sorang mamat tu suka sangat nyanyi lagu aishiteru neh kat aku. lepak je lagu tu je di bukaknya. layan je lah. HEHE.


p/s : 5 days left... macam macam bole jadi u... =)

I still thinking about us. but for now i'm not ready yet. i hope u understand. i noe u really love me but i'm still not ready. still phobia maybe.. buts one day, if i am ready i will choose u... Insyallah.




 
Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa