Friday, July 1, 2011

Situasi 2#

(BEBUDAK KELAS OM1A)


So far Alhamdulillah aku dapat classmate yang agak gilaa jugak ahh. susah jugak kalo dapat yang tak gila nehh, tak kan nak senyap aje dalam kelas tu an ? kang tak pasal pasal di cop 'kelas budak budak bisu dan pekak'. tolong lah tak glemerr langsung.


BEST ! even aku tak kenal korang sebelum neh tapi aku still bole satu kepala dengan korang. yang mana rapat dengan aku tu Ain, wani, Amar, Raja Nazrin Shah, Nizam jer, Azzam Joe n OM 1A thanks yaw kwn dgn aku.. SO FAR SO GOOD. haha


ANGIN CINTA ! tu lah korang selalu dalam kelas an ? n angin cinta tu dah pun sebarkan virusnya an ? untung laa sapa yang terkena angin cinta tu. Ekin n Abe congret !, korang memang sweet couple. jelesss i tau. yang mana ada gaduh gaduh dlm satu kelas tu settle kan lah baek baek. kita satu kelas an, tak dek guna nak gaduh. sebab hari hari kita kena bertemu muka. susah kalo tak bertegur ! perli perli pun tak nak eaa..


pls : ikut kesinambungannya dalam situasi 3# pulak eaa...
Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa