Tuesday, August 23, 2011

I'm lovin' it

Alhamdulillah dah 23 hari kita berpuasa. lagi beberapa hari saja lagi nak raya kan ? yess raya ! memang best. korang yang tak puasa penuh jangan mimpi nak raya. aku memang sah sah lah penuh puasa :-D
sebut pasal raya memang semua orang suka. dah set awal awal dalam kepala tu baju baru, kasut baru, tudung baru, beg baru, boyfriend baru.. opssss ! hehe. aku ? of course lah tak terkecuali. nak baju yang mengelip ngelip aje. kasut nak yang tinggi tinggi aje, macam tak cukup ketinggian pulak, beg nak yang glamer glamer aje, tudung nak yang trend trend aje. hihi

Baju semua tu dah settle. penat cari merata rata. yang paling penat nak cari sekali comfirm lah kasut. pegi danau kota tak da satu pun yang berkenan. oh ya pada sumone tu i want my jacket okayy :)) then pegi lagi kat Aeon au2 setiawangsa, wahhh cantik siott kedai kasut tu. KEDAI KASUT okayy bukan kasut. then pegi wangsa walk, memang cantik tapi tak secantik aku. wahh gitu pulak. hehe. ke selayang mall pulak comfirm aku suka kasut tu. perghh ! memang cair ahh aku tengok. baru je aku kuar 10 minit dari kedai kasut tu, sekali tengok dah tutup lah pulak. aisehhhh melepas lah pulak. last last beli dekat tempat lain.

Bulan puasa nehh memang banyak kali arr aku bukak dengan fast food. okay mak sila marah saya. memang saya suka sangat membazir sejak akhir akhir neh. DRIVER nanti bawak pegi drive thru lagi okay ! hehe.. ajak buah hati driver sama okay.

KFC


Sos aje. hehe

Abaikan keburukan aku


MacD

MacD


Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa