Thursday, August 4, 2011

Meet my new friend.. Twin ! :)



Dah lama aku tak updated belog an ? maklum lah dah nama pun student mesti lah busy dengan assigment. busy tak busy lah jugak sampai sempat lagi berkenal kenalan dgn kembar. hehe. hensem giler kembar tu. nak tahu maca mana hensem dia, try tengok gambar kat atas. haa macam tu lah. cute an ? haha jus kidding :)

Setiap hari (takda lah setiap hari sangat) aku melangkah dengan penuh yakinnya masuk ke kedai stationary tu untuk mencuri perhatian si kembar tu. hari demi hari yesss finally tercuri jugak perhatian si kembar tu. hehe. jangan tekejut aku memang gatal. haha pecaya atau tidak pecayakan je lah.

Alahh sebagai kawan je kan. tak pe lah tak salah pun an ? :) kawan biar beribu... ohh yaa aku tak wish sumting lagi an. okay lah SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.. eh betul lah an. dah tu semua sibuk je nak raya. tiket bas pun dah habes. hampeh betul. saja lah tu kan tak mau bagi aku balik beraya dgn family aku. terpaksa aku amek tiket kangar. sedeh !

p/s : tak pa , nanti aku bagi kad raya sorang satu ye. :)














Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa