Friday, September 30, 2011

Perempuan.. Mulut di belakang Tengkuk..

Sebelum sebelum neh aku masih bole bersabar dengan perangai jelik kau tu. aku tak pernah amek port pun bila kau mengutuk aku melalui mulut yg ada belakang tengkuk kau tu. hey girl , tak payah nak tunjuk lagak sangat lah. no wonder lah ramai yg tak suka kau , dengan perangai kau yg ntah apa apa tu. Chill lah beb , takkan sebab lelaki kau sanggup hina kaum kau sendiri ? tak pernah ada istilah 'aku rampas bf kau' pun okayy. anyway , bukan ke time tu mmg korang dah sah sah declare tak da apa apa hubungan dah. so , that mean aku bukan perampas. lagipun aku TAK PERNAH ADA HUBUNGAN LEBIH DARIPADA KAWAN pun dengan mamat tu. kau yg tak pandai jaga dia , then kau salahkan aku ?


Aku tak pernah ungkit pasal neh pun sebelum neh tapi dengan kejadian tadi aku rasa betul betul naik hantu. aku pegi kedai yg bukan kepunyaan kau tu pun NAK MAKAN okayy. bukan nak dengan mulut busukk kau tu membebel. HELL-O aku tak sopan kau cakap ? kau sendiri bole compare lah tadi sape yg lebih sopan ? no matter lah dari segi pakaian ataupun mulut kan ? kau umpama mengutuk diri sendiri tahu ? seriously lah , before that masa induksi aku ingat kau baik. sopan je muka kan. segala galanya baik pada diri kau. tapi aku tak sangka kau syaitan bertopengkan manusia. kau tak payah nak bazirkan air liur kau nak kutuk kutuk aku lah. benda dah lama berlaku kot. aku pun dah sebulan tak da hubungan dgn mamat tu. kau nak dia kan ? sila lah ambil. kenapa kau nak susahkan mulut kau tu mengutuk ?


lain kali bajet nak mengutuk tu jangan bagi aku dengar doe , kalo nak sangat bagi aku dengar datang je depan aku terus then kutuk depan depan. kau jumpa aku depan depan pun tetunduk je muka. bila dengan geng bukan main. bole lah kan ada back up utk mengutuk. aku tahu lah kau jeles sebab kau tak setanding aku , tapi kau jangan lah tambah 'ketidaksetandingan' kau dengan aku tu dengan perangai buruk kau tu. ehh dah lah aku paling malas nak bergaduh , kutuk mengutuk disebabkan lelaki. buang masa aku ja. kau nak kau ambil.. 


#AkuTakPeduliDenganKau...








Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa