Friday, September 2, 2011

Seminggu berhari raya

Alhamdulillah dah raya pun kita semua kan. okay maafkan saya belum cukup seminggu lagi kita beraya, hari neh baru raya keempat. maklumlah excited nak beraya tak habis lagi *sila letak tangan di dada sambil pandang ke atas* bak kata pia. hihi.

tahun neh raya yang paling kalut penah aku rasa. seminggu ja aku dapat cuti untuk raya. sobs sobs T.T.. esok aku dah kena balik KL. sedih tak payah habaq lah, memang terbaekk punya sedih lah. tapi aku syok sebab rumah pak menakan mak menakan anak menakan rumah tok semua dah pi. terima kasih abah sebab bawak pi beraya. memang tak puas SEBAB duit raya tak cukup banyak lagi. :(

tapi hari neh memang paling best. syok bila dapat lepak , gelak gelak , jalan jalan , merapu , bergosip dengan kawan kawan. thanks myraa su'aidi , akmal zakwan , ummu , n ezian. guyss, u really make my day. swear ! i love all of u. AKMAL ZAKWAN nanti aku nak gambar gambar tadi okay ! terima kasih :)

oh yaa aku belum berkesempatan untuk mintak maaf. maklum lah raya kan ! bila raya baru tergedik  nak mintak maaf. ehem ehem ! pada sapa sapa yang penah aku tusuk jantung atau hati dia tu, sorry lah nohh. tak sengaja semua tu. biasalah dunia semata mata. dan yang mana pernah aku curik hati dia tu takpa nanti aku bagi balik nahh, jangan risau. kepada kawan kawan baru dan lama, mintak maaf jugak kalo terkasar bahasa or terkutuk dengan tak sengaja. hihi. hah ! jangan sesekali penah mintak duit raya kat aku, sorry maa aku belum kerja, aku pun masih mintak duit raya kat orang *saya memang muka tak malu* HAHA !

i will miss my family n friends fucking much ! takpa, nanti beraya belah KL pulak. nak raya rumah boyfie yana pulak ah. auww ! hehe. oh yaa aku suka tema kaler baju raya aku tahun neh. purple baq hang walaupun tadi aku pakai baju merah ang ang. suka ! suka ! suka ! sama kaler dengan banyak orang. baru lah friendly. hihi. okay aku jeles tak bole pi photoshoot dengan hampa kemarin. nanti aku balik sekali lagi tak kira ! kena bwak aku pi photoshoot sama. :-D

p/s 1 : Pia, esok pi rumah terbuka farid kamil elok elok tau. sampaikan salam aku kat dia. cakap membe lama kirim salam, pastu cakap sorry aku tak sempat nak pi, nanti suruh dia bank ing duit raya ! :)

p/s 2 : mat kuan, jangan lupa bagi gambar :)

p/s 3 : yana, get ready nak pi raya kat sana pulak.. yeay ! KLCC . opss !

Akhir kata 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa