Monday, October 24, 2011

Setiap Gambar Ada Lagu

Fuuuuuhhhhhhhh fuuaaannnngggg ! berdebu belog aku neh , lama tak cuci. sejak sejak makcik cleaner tu letak jawatan laaa neh. *Kononnya berhenti sebab aku tak bayar gaji* haha :D
Okayy bukan pasai tu nak ceqita , sattt erkkkk kenyang bole pi pekena tosai kat kedai tok aku tadi dengan pia. pi merapu apa semua dulu baru ada idea nak tuleh belog.

Dah lebih kurang 5 bulan aku tak jejak kaki kat Jitraaaa Mall a.k.a aneka tu untuk melalak tak ingat dunia. sungguh aihh aku tak menipu.. then memang best kemarin dapat kluaq melalak dengan bff terchenta sapa lagi kalo bukan piaaaaa dgn aliaaaa. lamaaaa gilaaa tak kluaq merapu kat bilik karok macam kemarin , gelak kuat kuat *biaq ahh , bukannya orang dengaq*. :p

Tengok lah tu Alia tengah kusyukk duk pilih lagu 
Time neh lagu Pia kot rasanya
Muka excited aku bila dapat pegang mic , HAHA !
Piaaaa lagi excited dapat menyanyi , penuh FEEL haha
Walaupun masing masing sora , vokal semua ke laut tu semua tak menghalang untuk kami terus melalak , HAHA ! biasaaaalahhh "MUKA BUKAN SEKADAR VOKAL" . Tapi sora Alia memang terbaik , serius terbaik habaq hiangggg..
 
Hat paling paling best tu masa melepak kat tasik , tak payah cerita laahh apa yang kami nampak kat tasik nanti jadi benda lain pulak. *peace yawww* . saat yang paling best bila kereta kami kena ligan dengan anak dato' , piaa panggil kereta tu KARZIII.. wao , anak DAto' tu derrr , mata tu bersinar sinar ja tu. *all about money money , we need your money money , don't forget about the price tag * hahah ish ish ish mata duitan sungguh aihhh..
 
Okayy hat neh yang paling paling paling aku sukaaaaa. haaa tudiaaaa punya nak habaq suka gilaaaa. kawan kawan balak ***** cakap muka aku cam barbie doll gara gara depa tengok DP fb aku hat gambaq Shila Amzah tu. haha
See , comeii kan ? mcm barbie doll :p
 

Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa