Wednesday, November 16, 2011

SAYANG | GOODBYE ! | TAKE CARE

Haa jangan nak berharap aku akan cerita pasal boyfriend aku kat sini. Ohh baca perkataan sayang ja terus bukak entry neh. hikhikhik !
so , hari khamis aku akan bertolak balik KL. Serius , berat hati ja nak balik sana even bole jumpa orang tersayangg di sana :p orang tersayangg di sini tetap tak nak lepas..
 Alhamdulillah , dapat jugakk jumpa dengan kawan kawan terchenta masa cuti neh. Lega bila dapat berkumpul then gelak sepuas puasnya macam dulu dulu. Kelia abaq hang gelak kuat kuat. haha But sedih jugakk sebab belum sempat jumpa Jah. Maybe next time.
Dengan Pia tak payah duk habaq lahh. Merata dah duk pi cuti neh. tenkiu wehh jadi driver aku. :p rasa syiokk pulak kat sana ada driver kat sini ada driver. hikhik sorry wehh gurau gurau.
I WILL NOT FORGET THIS MOMENT 

 
Kak Siti , Me , and Pia

Bff

Peace for you. macam budak budak muka aku. haha

Ahh maluu :p
Beautiful Girl. Admit it !
Hari aku kena simbah tepung
Bff

This is my driver. Kau ada ? :p






Future , please be nice with me.. super duper bestfriend PUJIMAE, take care of your self okayy. Tak nak lah nanti sampai satu tahap dengar cerita yang bukan bukan. Aku tak mau laa orang lain cakap bukan bukan pasal kawan aku. Be a best woman win okay.
 Later we see see again and talk talk a long again okay. haha ! Okay , i will miss you guys and also jitra..

Love ,
Pija Shohaimi



Suka ? LIKE okayy

0 00 Berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa