Saturday, December 31, 2011

Flashback 2011

Flashback Year 2011


*Menganggur lepas SPM
*Setiap hari makan tidoq semua cukup, tak bersenam langsung. lepas tu duk gaduh gemuk. haha !
*Result SPM keluar.
*Tawaran sambung belajar bertimbun , penuh peti surat.
*Mula kerut dahi , punya pikiaq nak pilih pi belajaq kat mana.
*Yeay ! dah ada pilihan.
*Get ready nak jadi student dekat UNIKOP.
*Meet new friends dekat situ. hey , don't shy shy with me okeh ! :)
*Meet my new bestfriend 'Yana'
*Hey miss chinta , i meet you capital 'S'. yana  : do you remeber ?
*Patah seribu sekejap. :(
*Bila duk sana , kaki neh rasa nak berjalan saja.
*Tahun yg penuh dilema bila aku terpaksa memilih. memilih apa ? lelaki.. :P
*Final exam ! yeahh , study. Tidur pun tak tentu. okay tak , tipu !
*Baru nak kenal dengan awak 'Bile' tapi dah kene pisah sebulan lebih :(
*End of Semester 1. yeay ! cuti ja yg ada dalam kepala.
*Meet my super duper bestfriend time cuti. Okay , memang bole putus urat perut kalo gelak dengan depa.
*Dalam tahun yg sama jugak , Semester 2 pun bermula.
*Go genting go ! :)
*Jumpa Erul AF9 dekat Sunway Pyramid.<---Poyo gila , tu pun nak habaq. :p
*Memenatkan bila kena memusing cari company untuk subject admin.
*perjalan cinta saya dgn awak ? awak asyik marah saya , awak cakap saya degil.... hey , mana ada ! okay , kita gaduh lagi. again and again.
*Kita bergaduh teruk. <fullstop>
*saya balik kedah untuk cuti krismas selama seminggu , tapi kita masih gaduh. :(
*Awak masih diamkan diri..
*Today pun masih takda respond dari awak sayang.
*Saya kehilangan awak T.T
*Tahun ni saya rasa saya dah jadi dewasa , hope tahun depan lg dewasa :)
*Hello peeps , Happy New Year ! :)
*THANKS FOR READING =]






Suka ? LIKE okayy

1 00 Berceloteh:

Anonymous said...

Cheap Dedicated servers now available - [url=http://feed1.info/link/0]Cheap server prices[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2010-2013. All Right Reserved by Syafizaalexa